GM Launches its Largest Internal Communications Campaign to Date


The title of the GM campaign “Determined to Win” is based on the values of integrity, creativity and innovation in the automotive business. It was created by the internal communications team at GM, led by the Director of Communications, Nelson Silveira. The inspiration for the project came from professional athletes who see obstacles as challenges. The campaign will have several stages, culminating with the closing ceremony in January of 2017, commemorating 92 years of GM and Chevrolet in Brazil. Events featuring various professional sports will occur at the launch of the campaign and throughout the year.
Destaques
- 99 associa-se à Aberje
- Lab de Comunicação debate estratégias para ativação de marca
- Comunicação e Governança em debate: o desafio de unir discurso e prática
- Com apoio da Aberje, Jota lança iniciativa para promover o debate da segurança jurídica e regulatória
- Em artigo para o Poder360, membros da Aberje analisam legado da comunicação na COP30
ARTIGOS E COLUNAS
Leandro Bornacki Dados: sabemos que são essenciais, mas sabemos usá-los?Carlos Parente Quando a educação também faz a diferença nos processos de comunicaçãoLuis Alcubierre Comunicação Interna: fundamento estratégico e legado organizacionalLeila Gasparindo Comunicação Interna como Prova de Cuidado: segurança psicológica é também uma direção organizacionalVinícius Ghise Como a IA pode transformar nossa visão de sucesso