Mercedes-Benz presents the new Corporate Communication manager
To maintain a close relationship with the press, to whom it wants to serve with quality, agility, and transparency, Mercedes-Benz do Brasil – Aberje’s associate company – introduces its new Corporate Communication manager, Camila Franco.
The executive has worked for more than five years in the Company and ten in the automotive sector. From now on, she is responsible for Corporate Communication, Internal Communication and Relationship both with the Economy and Business press as well as with colleagues specialized in Commercial Vehicles (trucks, buses, and services).
“I am very motivated and happy with the new challenge, which starts in 2020. Together with my Mercedes-Benz Communication partners, we will continue to honor our commitment to you, fellow journalists and opinion leaders, to always serve you with the same excellence as the three-pointed star,” says Franca.
Destaques
- Retrospectiva Aberje 2024: mundo em crise e transição
- Tema do Ano “Comunicação para a Transição” é renovado para 2025
- Valor Setorial Comunicação Corporativa 2024 analisa importância das conexões e da transparência na Comunicação
- Aberje participa de jantar comemorativo dos 25 anos da Fundação Gol de Letra
- Web Summit Lisboa 2024: Inovação e ética em um futuro moldado pela IA
ARTIGOS E COLUNAS
Carlos Parente Na comunicação, caem por terra influencers sem utilidade e erguem-se, aos poucos, os curadores de conteúdoGiovanni Nobile Dias Como você tem nutrido seu cérebro?Marcos Santos Por tempos melhoresThiago Braga O impacto de modernizar a Comunicação Interna em uma grande indústriaGiovanni Nobile Dias O alarmante retrato da leitura no país